Doprava a platby

Najčastejšie otázky týkajúce nákupu

Pre uľahčenie nákupu tu nájdete odpovede na najčastejšie otázky týkajúce sa online nakupovania v e-shope www.cbdexpert.sk 

  • Doručenie
  • Platby
  • Vrátenie tovaru
  • Zľavové kupóny
Máte iné otázky ?

Ak Vás zaujímajú iné otázky ohľadom nákupu, využite formulár na stránke kontakty alebo nám zavolajte na telefónne číslo 0907-907520 alebo namíšte na mail [email protected]

 

Produkty z e-shopu www.cbdexpert.sk je možné objednať a doručiť výlučne na územie Slovenskej republiky.

Pri nákupe na www.cbdexpert.sk môžete využiť nasledovné možnosti dopravy zakúpeného tovaru k Vám:

  • Dodanie na Vami zadanú adresu prostredníctvom kuriérskej spoločnosti
  • Zaslanie tovaru prostredníctvom Slovenskej pošty. V prípade, ak Vás poštár nezastihne doma, nechá Vám v poštovej schránke doručenku a balík s tovarom si budete môcť vyzdvihnúť na pobočke pošty
  • Vyzdvihnutie tovaru na Vami zvolenom výdajnom mieste Zásielkovne

Tovar, ktorý je uvedený v stave „na sklade“ Vám bude odoslaný najneskôr na nasledujúci pracovný deň po dni, v ktorom ste ho objednali. V prípade platby na faktúru to bude do dvoch pracovných dní po pripísaní Vašej platby na náš bankový účet.

Za tovar môžete zaplatiť nasledovnými spôsobmi

  • platobnou kartou on-line pri dokončení objednávky (prostredníctvom služby Cardpay od Tatrabanky)
  • platbou na účet. Po obdržaní mailu s číslom objednávky, uhradíte celkovú sumu na číslo účtu: 2942102528/1100 a ako variabilný symbol uvediete číslo objednávky. V tomto prípade bude tovar odoslaný do dvoch pracovných dní od pripísania platby na náš účet
  • pri prevzatí tovaru (na dobierku). Dobierka je spoplatnená sumou 1 eur.

Platba sa uskutočňuje vždy v mene EURO.


Odmedzenia pri platbe na dobierku:

Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo odmietnuť možnosť platby na dobierku a požadovať platbu na účet pred odoslaním tovaru v týchto prípadoch:

  • objednávka väčšieho objemu od nového zákazníka
  • objednávka neštandardne veľkého množstva tovaru
  • objednávka od zákazníka, ktorý v minulosti neprevzal tovar zaslaný na dobierku


Zároveň upozorňujeme zákazníkov, že vzhľadom k epidemiologickým obmedzeniam počas pandémie COVID-19 môže byť pri platbe na dobierku požadovaná zo strany dopravcu iba možnosť platby kartou. S ohľadom na ochranu zdravia pracovníkov dopravných spoločností preto prosíme klientov, aby pri využití platby na dobierku uprednostnili platbu kartou.

Tovar je možné vrátiť v lehote do 14 dní od prevzatia bez udania dôvodu. Podmienkou akceptácie je vrátenie tovaru v neporušenom stave, presnejšie v neporušenom hygienickom balení v akom bol tovar odoslaný. Pri splnení týchto podmienok vám bude bezprostredne po obdržaní tovaru vrátená platba za tovar. Dopravné náklady spojené s vrátením tovaru nepreplácame.

Zľavový kupón vyplňte pri nákupe na stránke košíku v poli umiestnenom pod zoznamom objednaných produktov a stlačte tlačidlo „Použiť kupón“. Ak je kupón platný, objednávka sa prepočíta a celková suma nákupu sa zníži o zľavu získanú na základe kupónu. Zľavu je možné zadať aj v poslednom kroku objednávania – na stránke pokladne. V hornej časti sa nachádza otázka: „Máte kupón?“. Kliknite na ňu a uvidíte pole, do ktorého zadáte text kupónu. Zľava sa prepočíta po stlačení „Použiť kupón“.
top